Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun uhkatilannekurssi 4h

  • Kesto: 4h
  • Kurssipaikka: Asiakkaan tai Camilla Safetyn tilat
  • Osallistujamäärä: suos. 1-10 hlöä / ryhmä
  • Kurssin hinta: 750 e/ryhmä alv 0%

    Asiakaspalvelun uhkatilannekoulutus on suunnattu koko henkilöställe. Saat eväitä tunnistaa ja toimia uhkatilanteessa, joka kohdistuu itseesi, työkaveriisi tai asiakkaaseen.

    Kurssinvetäjinä toimii uhkatilanne- ja itsepuolustuskouluttaja.

    Asiakaspalvelu
    • Uhkaavat tilanteet asiakaspalvelussa
    • Riskienhallinta
    • Tilannetietoisuus
    • Tilojen ja välineiden aiheuttamat riskit (esim. kassalla) ja toimenpiteet riskien minimoimiseksi
    • Aggressiivisen henkilön tunnusmerkit
    • Tilanteen rauhoittaminen elein, äänensävyin ja puheella
    • Itsepuolustusharjoituksia
    • Jälkipuinti ja sen tärkeys