Asiakaspalvelun uhkatilannekurssi 4h
- Kesto: 4h
- Kurssipaikka: Asiakkaan tai Camilla Safetyn tilat
- Osallistujamäärä: suos. 1-10 hlöä / ryhmä
- Kurssin hinta: 750 e/ryhmä alv 0%
Asiakaspalvelun uhkatilannekoulutus on suunnattu koko henkilöställe. Saat eväitä tunnistaa ja toimia uhkatilanteessa, joka kohdistuu itseesi, työkaveriisi tai asiakkaaseen.
Kurssinvetäjinä toimii uhkatilanne- ja itsepuolustuskouluttaja.
- Uhkaavat tilanteet asiakaspalvelussa
- Riskienhallinta
- Tilannetietoisuus
- Tilojen ja välineiden aiheuttamat riskit (esim. kassalla) ja toimenpiteet riskien minimoimiseksi
- Aggressiivisen henkilön tunnusmerkit
- Tilanteen rauhoittaminen elein, äänensävyin ja puheella
- Itsepuolustusharjoituksia
- Jälkipuinti ja sen tärkeys